• Розмір шрифту:
  • A+
  • А
  • A-
Хустська загальноосвітня школа №2
picture one picture two picture three picture four

/Files/images/Фасад.JPG

Хто знання має, той мур ламає.


Наш навчальний заклад – це освітянський осередок, де забезпечуються оптимальні умови для фізичного, інтелектуального, психологічного і соціального становлення особистості школярів. Тут надаються якісні освітні послуги на етапі навчання у 1-х – 11-х класах, що є надійною базою для всебічного розвитку та професійної діяльності.

Наша мета - підготовка випускників школи до використання набутого в школі навчального досвіду для подальшої самостійної роботи з метою самовдосконалення в галузі обраної майбутньої професії.

Завдання діяльності закладу:

· формування і розвиток сучасної демократичної особистості як творця і проектувальника власного життя;

· впровадження нового змісту загальної середньої освіти, новітніх технологій та інноваційної діяльності;

· реалізація особистісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

· створення умов для творчої самореалізації педагогічних працівників;

· формування гуманістичного середовища школи.

Провідною педагогічною ідеєю є забезпечення постійної активної взаємодії вчителя та учнів, або взаємонавчання, в якому і вчитель, і учні є рівноправними суб’єктами, з тією відмінністю, що вчитель є організатором процесу навчання.

У Хустській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 працює 47 педагогів. На початок 2017-2018н.р. якісний склад педагогічного колективу становить:

28 спеціалістів вищої категорії, 2 спеціалісти І кваліфікаційної категорії, 7 спеціалісти ІІ кваліфікаційної категорії та 10 спеціалістів.

14 вчителів мають звання “Старший учитель”,

10 - «Вчитель – методист», 1 - нагороджено знаком Відмінник освіти України (вчитель географії Химич Ольга Йосипівна.

Педагоги школи переконані: «Творчого учня може виховати тільки творчий учитель». І тому серед учителів школи є учасники ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року»: Кляп М.Й в номінації «Математика» (2007 р.), Лукач М.С. в номінації «Правознавство» (2007 р.), Ком’яті М.Ю. в номінації «Біологія» (2008 р.), Шимон Н.В. в номінації «Англійська мова» (2008 р.), Ковач Н.Р. в номінації «Інформатика» (2008 р.), Філіп М.М в номінації «Початкові класи» (2009 р.), Антал М.М. в номінації «Історія» (2009 р.), Ганусинець Д.М. в номінації «Зарубіжна література» (2009 р.), Роман О.В. в номінації «Математика» (2010 р.), Власюк В.М. в номінації «Хімія» (2010 р.), Антал М.М. в номінації «Історія», Янюк Н.М. в номінації «Початкові класи» (2011 р.), Роман М.А. в номінації «Фізична культура» (2011 р.), . Ковач Н.Р. лауреат у номінації «Інформатика» (2013р.), Гелеван Г.М. переможець у номінації «Директор школи» (2014р.), Мороз М.В. лауреат у номінації «Початкові класи» (2014р.), Гергардт М.П. лауреат у номінації «Українська мова і література» (2015р.).

У конкурсі «Класний керівник року 2012» Моргентал Н.Ю. стала лауреатом.

Педагогічний колектив працює над проблемою адаптованого впровадження у навчально-виховний процес особистісно орієнтованих педагогічних технологій.

Наші вчителі мають науково-методичні напрацювання: посібники, методичні рекомендації, проводять експертизи підручників, виступають на конференціях, публікуються у педагогічній пресі. Зокрема:

· «Формування пізнавальних та творчих здібностей молодших школярів» (методичні рекомендації). Темнохудова М.О. 2005 р.

«Математичне моделювання - евристична ланка у міжпредметних зв’язках». Роман О.В. 2005р.

· «Програма з фізичної культури «Здоров’я» з методичним додатком для школярів загальноосвітньої школи». Герасименко С.О., 2008 р.

· «Тактико- технічна підготовка юних баскетболістів» (методичні рекомендації). Герасименко С.О., 2009 р.

· «Розвиток творчих здібностей молодших школярів». Методичний посібник. Янюк Н.М., 2011 р.

«Методика використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії». Антал М.М., 2014р.

«Роль експериментів та експериментальних задач прививченні фізики». Методичний посібник. Басараб В.Д. 2014р.

· Публікація у науково- методичному журналі «Вивчення української мови та літератури» видавнича група «Основа» № 3 (187),січень 2009 Розвиток мовлення. Тема. Лист. Адреса. Урок у 5-му класі. Білак О.В.

У старшій школі реалізується навчання за універсальним профілем. Поглиблено вивчається математика, фізика, інформатика, географія, економіка. Впроваджуються нові, цікаві курси за вибором, що покращує результати виконання навчальних планів, сприяє активізації самоосвіти, впровадженню елементів бінарного навчання, проектної технології, інтерактивних та мультимедійних методик.

Для забезпечення якісного навчання у школі функціонують 20 класів та 13 кабінетів, один комп'ютерний клас, методичний кабінет, бібліотека, спортивний, актовий зали, виділена лінія доступу до Інтернету. Школа має власний друкований засіб — газету «Ерудит». У навчальному закладі працює учнівський парламент.

Школа пишається своїми учнями. Щороку серед них переможці ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту Малої академії наук України, переможці творчих конкурсів і змагань.

Основні напрямки виховного процесу у навчальному закладі:

· участь у громадській роботі через систему учнівського самоврядування: випуск шкільної газети «Ерудит»;

· мережа гуртків за інтересами: «Умілі руки», «Об’єктив», «Рятівник», «Початкове технічне моделювання», "Байт", "Ферзя", драматичний та краєзнавчий гуртки, вокально-інтрументальний ансамбль «Епізод», секції з волейболу та гандболу;

· інтелектуальні та спортивні змагання (клуб веселих та кмітливих, «Козацькі забави», «Веселі старти», сімейні спортивні змагання «Тато, мама і я - спортивна сім’я»;

· робота наркопоста з профілактики СНІДУ, наркоманії, алкоголізму, випуск шкільного бюлетню "За здоровий спосіб життя";

· проведення літературних конкурсів, конкурсів на кращий малюнок, плакат.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Грудень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031