• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Експериментальні задачі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.

Експериментальні задачі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.

2015-03-20

/Files/photogallery/732/DSCF5377.JPG

Сучасна фізика є досить цікавою і водночас складною наукою. Тому й підходи до навчання повинні бути неординарними, напрямленими на зацікавленість кожного учня.

18 березня 2015 року на базі Хустської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 було проведено семінар практикум учителів фізики міста на тему: «Роль експериментів та експериментальних задач при вивчені фізики», який сприяв розвитку професійної компетентності та особистісному зростанню педагогів. У роботі семінару взяла участь Теличко С.І., методист природничо-математичного циклу методичного кабінету управління освіти, релігій та у справах національностей Хустського міськвиконкому та вчителі фізики шкіл міста.

Всім відомо, що в наше непросте сьогодення, важко зацікавити учнів до навчання, тому виникає проблема якості знань, а отже в майбутньому і хороших фахівців в певних галузях виробництва. Цю проблему на уроках фізики можна вирішувати різними шляхами, в тому числі і підсиленням експериментальної частини викладання, організацією самостійної роботи учнів. Своїм досвідом проведення уроків із застосуванням експериментальних задач поділилася вчитель фізики Басараб В.Д. Учасники семінару були присутні на уроці 8 – А класу з теми «Розв’язування задач з теми « Кількість теплоти. Питома теплоємність речовини»

Методист міського методичного кабінету Теличко С.І. відзначила актуальність даного заходу, адже, учитель сучасного освітнього закладу в нових умовах організації навчально-виховного процесу та швидкозмінюваних викликів суспільства має експериментувати, здійснювати творчий пошук нестандартних рішень та ідей, нових підходів до розв’язування проблемних ситуацій.

/Files/photogallery/732/DSCF5378.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 337

Коментарi