2018-11-08
Природа… Тиша…Дивний спокій.
Сон огортає вранішній серпанок.
Ковток повітря, чистий і прозорий,
І ліс Карпатський, сповнений загадок.
Нещодавно в Хустській ЗОШ I-IIIст. №2 відбулося просемінарське заняття на тему «Коли природі терпіти несила» з метою обговорення сучасних екологічних проблем у країні й на території Закарпаття зокрема. Учні 9-их класів намагалися визначити ключові проблеми довкілля, шляхи їх подолання. Особливу увагу було приділено Карпатським лісам. Надати фахову допомогу й висловити своє бачення проблемного питання допомогли запрошені гості-експерти: старший майстер Хустського лісового дослідного господарства Роман Р. В. та інженер з питань охорони праці Коршинська С. В. Оскільки екологічна проблема є широкопредметною, то й розв’язувалася вона в трьох напрямках: екологічному (вчитель Ком’яті М. Ю.), мовно-літературному (вчитель Ганусинець Д. М.) та математичному(вчитель Роман О. В.). Результати своїх робіт– індивідуальних, групових – учні представили у формі буклетів, творчих робіт, аплікацій, математичних розрахунків.
Такий тип уроку, сучасні форми та методи дозволяють реалізувати ключові компетентності учнів: спілкування державною мовою, підприємливість, екологічну грамотність і здорове життя, компетентності в природничих науках, математичну компетентність тощо. А головне – такі уроки дозволяють виховувати соціально активного, небайдужого до проблем довкілля громадянина, здатного приймати виважені рішення й відстоювати власну точку зору.