Фонд бібліотеки на 2016-2017 рік: 12944
а) художня література: 5305
б) підручники: 7639
Кількість читачів: 402
Кількість відвідувань: 2656
Формування біблітечного фонду шкільних підручників здійснюється через бібліотекаря Шимон Х.М.
а) заміна втрачених книг та підручників читачами;
б) книг, подарованих бібліотеці.
Основні напрямки формування книжкового фонду бібліотеки:
а) поповнення книгами про історію України та рідного краю;
б) літературою українських письменників та письменників Закарпаття.
1. Розставити фонд згідно останніх інструкцій.
2. Щомісячно проводити санітарний день.
3. Оформити додаткові роздільники та книги нововиданих авторів для читального залу та книгосховищ.
1. Організовувати передплату на газети і журнали на навчальний рік.
2. Систематично комплектувати бібліотечний фонд.
3. Перевагу надавати книгам письменників України, які прививають любов до України, рідний край, козацтво та краєзнавство.
4. Заохочувати учнів та вчителів дарувати художню літературу в бібліотеку.
• вдосконалення системи роботи по забезпеченню навчально-виховного процесу необхідною інформацією;
• здійснення виховної функції за основним напрямом національного виховання;
• сприяння кращому засвоєнню систем знань через різноманітність форм та методів роботи;
• сприяння постійному розвитку інтереса до читання учнів.
• розвиток дитячого читання;
• впровадження української книги у виховання інноваційної особистості учнів-читачів.
В НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ БІБЛІОТЕКА НАМАГАТИМЕТЬСЯ:
• виконувати роль організаційного центру;
• формувати культурні вміння і навички читачів шкільної бібліотеки;
• здійснювати багатоаспективний процес розвитку особистості дитини під впливом родини, школи та бібліотеки;
• залучати читачів до системного змістовного читання, розуміння текстів, уміння їх осмислювати, отримувати естетичну, моральну, духовну насолоду.
• використовувати всі види друкованих видань для надання необхідної інформації педагогам;
• готувати аналізи про відвідування бібліотеки учнями на пед.ради, класні години, батьківські збори, педагогічні консиліуми;
• готувати тематичні огляди, книжкові виставки методичної літератури на педагогічних радах, семінарах;
• планувати спільне проведення виховних заходів з класними керівниками